Hola, som quatre mestres d'infantil,Alicia, Mar, Lledó i Cristina mestres d'infantil d'un poble xicotet de muntanya, Vilafranca, de la província de Castelló.Com som les quatre bloggeres volem compartir aquesta experiència que vam començar fa uns anys. Es tracta d'un grafisme diferent on podem veure dia a dia com els nostres alumnes treballen la psicomotricitat fina i la creativitat amb uns treballs molt rics de colors.
Esperem que us agrade molt.
Per motivar a fer aquest grafisme els hem dit que tenim que creuar un riu i que cada puntet negre són les pedres.Tenim que saltar(fer una corba) de pedra a pedra canviant de color de pintura, si volen.
Per motivar a fer aquest grafisme els hem dit que tenim que creuar un
riu i que cada puntet negre són les pedres.Tenim que saltar(fer una
corba) de pedra a pedra canviant de color de pintura, si volen.
La sessió d'aquesta setmana de grafisme i creativitat ens ha agradat molt. Primer havíem de fer una línia ininterrompuda per tot el full i després ornar cada tros amb creativitat lliure.
La sessió d'aquesta setmana de grafisme i creativitat ens ha agradat molt. Primer havíem de fer una línia ininterrompuda per tot el full i després ornar cada tros amb creativitat lliure.
Ara anem a començar el treball de grafisme de 3 anys .En aquest treball hem partit un full en dos parts.En una part tenim que dibuixar punts grossos en un pinzell gros i en l´altra part punts més xicotets en un pinzell més primet.Aquest ha segut el resultat:
Ara anem a començar el treball de grafisme de 3 anys .En aquest treball hem partit un full en dos parts.En una part tenim que dibuixar punts grossos en un pinzell gros i en l´altra part punts més xicotets en un pinzell més primet.Aquest ha segut el resultat:
El segon treball de grafisme consisteix en pegar gomets(cercles) en un full gran i els xiquets tenen que rodejar el cercles fent un sol.Després posen ratlletes imitant els raigs del sol.
El segon treball de grafisme consisteix en pegar gomets(cercles) en un full gran i els xiquets tenen que rodejar el cercles fent un
sol.Després posen ratlletes imitant els raigs del sol.
En aquesta sessió de grafisme hem estampat cercles amb tubs de cartró(de paper de W.C). Hem posat un tub en cada plat de pintura(amb diferents colors). Després cadascú ha fet la composició que més li ha agradat.
En aquesta sessió de grafisme hem estampat cercles amb tubs de cartró(de paper de W.C).
Hem posat un tub en cada plat de pintura(amb diferents colors). Després cadascú ha fet la composició que més li ha agradat.
Una altra sessió de grafisme ha consistit en pegar 3 gomets(cercles) en un full.En pintura de diferents colors tenien que envoltar els cercles de manera que s´apareguera a una diana.Aquests és el resultat:
Una altra sessió de grafisme ha consistit en pegar 3 gomets(cercles) en un full.En pintura de diferents colors tenien que envoltar els cercles de manera que s´apareguera a una diana.Aquests és el resultat:
Aquesta setmana hem fet una altra sessió de grafisme.Donat una plantilla amb punts negres separats unir els punts amb rectes de colors(en pinzell).Poden unir-los com vulguin,fent la figura que més els agrade
Aquesta setmana hem fet una altra sessió de grafisme.Donat una plantilla
amb punts negres separats unir els punts amb rectes de colors(en
pinzell).Poden unir-los com vulguin,fent la figura que més els agrade
Continuem amb la nostra tasca de grafisme i creativitat, en aquesta sessió hem treballat el grafisme lliure a partir d'un cercle al mig del full. Després hem ornat espais tancats de diferents colors. Aquest és el resultat:
Continuem amb la nostra tasca de grafisme i creativitat, en aquesta sessió hem treballat el grafisme lliure a partir d'un cercle al mig del full. Després hem ornat espais tancats de diferents colors. Aquest és el resultat:
La nostra sessió de grafisme ha tingut com a protagonistes els contorns de colors i hem treballat el concepte semicercle i mig. Primer hem enganxat al mig de cada vora del full un semicercle i a partir d'ací hem fet contorns fins arribar al mig del full. Aquest és el resultat.
La nostra sessió de grafisme ha tingut com a protagonistes els contorns de colors i hem treballat el concepte semicercle i mig.
Primer hem enganxat al mig de cada vora del full un semicercle i a partir d'ací hem fet contorns fins arribar al mig del full. Aquest és el resultat.